ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ - ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Η ΕΝΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ


ΕΕΠΙΣΤΟΛΉ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΟΥ ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ......
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ...ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΩΣ



ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ ΠΡΟΣ :
ΕΣΗΕΑ , ΠΟΕΣΥ, ΕΣΗΕΠΗΝ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΗΛΕΙΑΣ, ΝΟΜΑΡΧΗ, ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΤΕΔΚ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ, ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΥΡΓΟΥ.
Κύριοι .
Στις 15 Απριλίου 2010 έχω κληθεί να παραστώ ως κατηγορούμενος στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ηλείας μέσω ενός πρωτοφανούς κατηγορητηρίου για τις απόψεις που εξέφρασα στην ιστοσελίδα μου γύρω από την δολοφονική επίθεση που δέχθηκα στις 23.10.2008 από δύο αγνώστους έξω από το σπίτι μου με συνέπεια τον σοβαρό τραυματισμό μου.

Εκείνη την ημέρα όπως γνωρίζετε δέχθηκα δολοφονική επίθεση έξω από το σπίτι μου , από δράστες που ενήργησαν ,με οργανωμένο και επαγγελματικό τρόπο με στόχο να με αναγκάσουν να πάψω να ασχολούμαι με σοβαρές υποθέσεις που συνεχώς προκύπτουν από την δημοσιογραφική έρευνα για παρανομίες και κυκλώματα διαφθοράς στην ευρύτερη περιοχή της Ηλεία.

Όλα τα ΜΜΕ που ασχολήθηκαν τότε με την εγκληματική επίθεση εναντίον της ζωής μου και της σωματικής μου ακεραιότητας , τη συνέδεσαν με τις δημοσιογραφικές μου έρευνες και αποκαλύψεις , στους τομείς των ανθρωπίνων δικαιωμάτων , της διαφθοράς , της χρηστής και σύννομης διαχείρισης της ανθρωπιστικής βοήθειας προς τους πυρόπληκτους, της προστασίας του περιβάλλοντος , της αντιμετώπισης αυταρχικών, αυθαίρετων και ιδιοτελών συμπεριφορών. Η επίθεση εναντίον μου συμπεριελήφθη και στην ετήσια παγκόσμια έκθεση ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Στέιτ Ντιπάρτμεν που κάλυπτε το 2008.

Είναι χαρακτηριστικά τα δημοσιεύματα αλλά και οι ανακοινώσεις των επαγγελματικών δημοσιογραφικών ενώσεων στις οποίες ανήκω , για την επίθεση εναντίον μου , που παραπέμπει σε μεθόδους του υπόκοσμου και αδίστακτους μηχανισμούς. Η δημοσιογραφική μου έρευνα και η σχετική αρθρογραφία μου στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» όπου και
εργάζομαι , οδήγησαν στην αποκάλυψη δεκάδων αυθαιρεσιών και παρανομιών που συντελέστηκαν στον δήμο Ζαχάρως.

Όμως η Δικαιοσύνη της Ηλείας αντί να έχει βρει όπως όφειλε μέχρι σήμερα κάποιο ίχνος από τους δράστες της δολοφονικής επίθεσης εναντίον μου, με παραπέμπει να δικαστώ μετά από έγκληση του «γνωστού» για τις παρανομίες πρώην αστυνομικού και δημάρχου της Ζαχάρως Πανταζή Χρονόπουλου που ισχυρίζεται ότι τον κατηγορώ ως ηθικό αυτουργό της επίθεσης εναντίον μου αναφέροντας στην μήνυσή του επί λέξει ότι : «…δεν αναφέρει ρητά το όνομά μου αλλά είναι πασήδηλο ότι εννοεί εμένα από τα προηγούμενα δημοσιεύματα…»

Το εξωφρενικό της υπόθεσης είναι ότι στο εδώλιο του κατηγορουμένου καλείται να καθίσει και ο διευθυντής μου Βαγγέλης Παναγόπουλος ( Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ) για τις τότε δηλώσεις του σε ιστοσελίδα τις οποίες όμως ουδέποτε έκανε στην έκταση που αυτές αποδίδονται στο κατηγορητήριο.

Κύριοι
Από την πρόσφατη επιστολή – καταγγελία του συνάδελφου Κώστα Βαξεβάνη προς την ΕΣΗΕΑ και την ανοιχτή επιστολή που έστειλε αυτός στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και μετά την παρέμβαση του κ. Ι Τέντε που έστειλε τον φάκελο στο εισαγγελέα του Πύργου , γνωρίζετε πολύ καλά τα όσα θλιβερά συμβαίνουν στο «κράτος» της Ζαχάρως Ηλείας από τον συγκεκριμένο τοπικό αιρετό «άρχοντα.»

Στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ όπου με παρέπεμψε το συγκεκριμένο άτομο και όπου αθωώθηκα , βρίσκεται ένας ογκώδης φάκελος με στοιχεία από την παράνομη δραστηριότητα του , με αποκορύφωμα την προσπάθεια αρπαγής της βοήθειας της Αυστραλιανής Κυβέρνησης προς τους πυρόπληκτους Ηλείους πολίτες και την εξαπάτηση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Είναι εμφανές ότι η δημοσίευση των ειδήσεων και των πραγματικών γεγονότων , ενοχλεί τον εγκαλούντα , ο οποίος κάθε τι που αναφέρεται σε αυτόν ως πραγματικό στοιχείο και επιβεβλημένη κριτική , το θεωρεί αξιόποινο , ως εάν τα έργα και οι ημέρες του να έχουν ασυλία …
Είναι προφανής η εξήγηση αυτής της νοοτροπίας και της πρακτικής .
Επιδιώκει τη φίμωση της κριτικής , τον αποπροσανατολισμό της δημοσιογραφικής έρευνας , την σύγχυση της κοινής γνώμης , την εμπλοκή και τον αντιπερισπασμό των δικαστικών ερευνών και την ταλαιπωρία και τον εκφοβισμό μου ως δημοσιογράφου που ενασκώ το λειτούργημά μου , χωρίς συνυπολογισμούς σκοπιμοτήτων ή διώξεων.
ΜΑΚΗΣ ΝΟΔΑΡΟΣ
Θα τον αφήσετε να μας φιμώσει ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: