ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ - ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου 2011

Ο Παπαφούντας κι ο Παπαφλέσσας

Δεσποτάδες και δεξιές φυλλάδες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης
Γράμμα από το ΛηξούριΑναγνώστης Λασκαράτος
Κύριε Ροΐδη,
Η Δημητσάνα, χτισμένη πάνω στα ερείπια της ελληνικής Τεύθιδος, είναι μια γραφικότατη πόλη πάνω από το ποτάμι που λούστηκε ο Δίας, η οποία κατοικήθηκε το Μεσαίωνα και από Σλάβους τσοπαναραίους και που από μια ευχάριστη ιδιοτροπία, σεβάστηκε την ιστορία της, όπως και το κοντινό Βούτσι, και δεν άλλαξε το σλαβικό της όνομα όπως πολλά χωριά (Δίβριτσα, Μποκοβίνα) της ευρύτερης περιοχής. Είναι πατρίδα του Γιώργου Αγγελόπουλου (πατριάρχη Γρηγόριου του Ε΄). Ο τρεις φορές Aλλαξοπατριάρχης Αγγελόπουλος ήταν εχθρός της Γαλλικής Επανάστασης, του ξεσηκωμού του ’21, των ελληνικών ονομάτων, της Δημοκρατίας, του Διαφωτισμού και των Επιστημών («…τίς ωφέλεια προσκολλώμενοι οι νέοι εις τα παραδόσεις αυτάς να μανθάνωσιν αριθμούς και αλγέβρας και κύβους και κυβοκύβους και τρίγωνα και τριγωνοτετράγωνα και λογαρίθμους και συμβολικούς λογισμούς και τας προβαλλομένας ελλείψεις και άτομα και κενά και δίνας και δυνάμεις και έλξεις και βαρύτητας, του φωτός ιδιότητας και βόρεια σέλα και θετινά τινά και ακουστικά και μύρια τοιαύτα και άλλα τερατώδη, ώστε να μετρώσι την άμμον της θαλάσσης και τας σταγόνας του υετού και να κινώσιν την γην, εάν αυτοίς δοθή πη στώσι κατά το του Αρχιμήδους…»).
Δεσπότης σήμερα είναι ο Παναγιώτης Φούντας, γιός της κυρα-Γιαννούλας, καθαρίστριας σε Γυμνάσιο, αργότερα μαγείρισσας της φανατικής παρεκκλησιαστικής οργάνωσης «Σταυρός», που ίδρυσε ο φασίστας και μισοπάλαβος δεσπότης Ανδρέας Καντιώτης Καθηγητής, όπως και ο δεσπότης Μεσσηνίας, της αμαρτωλής πανεπιστημιακής (!!!) Θεολογικής (της Οικογενειοκρατίας και της Ευνοιοκρατίας), ο κ.Φούντας, μισεί τους Προτεστάντες και ζήτησε (8.8.2010) να καούν οι Καινές Διαθήκες που μοιράστηκαν από αυτούς. Μάλιστα δεν έχασε την ευκαιρία καλώντας όποιον πλούσιο θέλει, να του δώσει λεφτά για να αγοράσει και να μοιράσει η τάχα φτωχή μητρόπολη δικές της (ολόιδιες) στο κοπάδι της.

O κ.Φούντας, υπογράφει σήμερα και αποσύρει την υπογραφή του αύριο.
Ο κ. Φούντας διαδέχθηκε τον δεσπότη Θανάση Καναβό (Θεόφιλο), (γιό μετανάστη στην Αμερική κύριε Άνθιμε) πρώην βοηθό φαρμακείου, που όταν έμεινε άνεργος καλογέρεψε και εξελίχθηκε σε δεσπότη που αρθογραφούσε στο χουντικό «Ελεύθερο Κόσμο». Όταν αποσύρθηκε, τον κ.Φούντα διάλεξε για την άδεια θέση του ο Χουντόδουλος με τις συνήθεις αισχρές διαδικασίες συναλλαγής της Ιεραρχίας, η οποία ισχυρίζεται πως τη φωτίζει το Άγιο Πνεύμα την ώρα που παζαρεύει την εκλογή κάποιου δεσπότη. Δεν τονίζω την-τιμητική για τις απόψεις μου- κλασσικά φτωχική καταγωγή των δεσποτάδων, για να τους υποτιμήσω. Κάθε άλλο, το κάνω για να εξηγήσω πως άνθρωποι ημιμαθείς και στερημένοι, ανέραστοι-έτσι δηλώνουν- προερχόμενοι από τις παρυφές του κοινωνικού περιθώριου, φοράνε αταίριαστα τη βυζαντινή αλουργίδα και θλιβερές καρικατούρες ενός νεκρού αμαρτωλού κόσμου, ξεσαλώνουν για να βγάλουν τα σπασμένα της καταπίεσης που έχουν υποστεί, φουσκωμένοι με την αλαζονεία της απότομης ανόδου, λειτουργώντας με βαθειά αντικοινωνικές και αντιδημοκρατικές συμπεριφορές, μεθυσμένοι από το σαθρό κύρος κι από την ασυλία, που τους χαρίζουν δεφθαρμένοι πολιτικοί και το νοσηρό κομμάτι της κοινωνίας, που διψά για ψεύτικα μεγαλεία. Ο κ.Γιανναράς στην “Καθημερινή” (26-08-01) περιγράφει το φαινόμενο: “Λέγεται ότι, πριν από κάποια χρόνια, ιεράρχης μεγάλης στην Ελλάδα μητρόπολης, λίγο προτού πεθάνει, είπε σε δικό του άνθρωπο: «Δεν έχω παράπονο. Ενα χωριατόπουλο ήμουν, πάμφτωχο και όχι ικανό για επιστήμες. Αλλά χάρη στο παραμύθι του Χριστούλη πέρασα τη ζωή μου σαν πρίγκιπας».
Πως εκλέχτηκε λοιπόν ο κ.Φούντας: «Iερά παζάρια για 3 μητροπόλεις……Σε πονοκέφαλο για τον Aρχιεπίσκοπο εξελίσσεται και η υπόθεση της Mητρόπολης Γόρτυνος….για τον Φούντα δέχεται πιέσεις από τον πρώην Πειραιώς Kαλλίνικο, ο οποίος φέρεται να είχε υποσχεθεί τη στήριξή του. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στην υποψηφιότητα του Φουντά θα εναντιωθεί μητροπολίτης της B. Eλλάδας, σε βάρος του οποίου φέρεται ο Φουντάς να είχε καταθέσει προσφυγή …
«ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ»-Φ70/7/8.2006 (Δ. Μακρής) «Ποιός θα επικρατήσει των παρασκηνιακών διαβουλεύσεων και των βυζαντινών µηχανορραφιών και θα εκλεγεί στη χηρεύουσα µητρόπολη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως; Θα καταφέρει τελικά ο Πανεπιστηµιακός καθηγητής Αρχιµανδρίτης Ιερεµίας Φούντας ο οποίος απέτυχε παταγωδώς στην διεκδίκηση πριν από λίγους µήνες της Μητροπόλεως Σιατίστης, ……….». «ΤΟ ΠΑΡΟΝ»-20/8/06: «Τούτη τη φορά φαίνεται ότι το… Άγιον Πνεύµα βιάστηκε και έδωσε το… χρίσµα για την κάλυψη της κενής Μητρόπολης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως σε κάποιον εκλεκτό του Αρχιεπισκόπου, Αρχιµανδρίτη – Καθηγητή, πριν ακόµη αποφασιστεί η ηµεροµηνία σύγκλησης της Ιεραρχίας της Ελλάδος, που απλώς θα νοµιµοποιήσει τα τετελεσµένα … Στην Αρκαδία, πάντως, η πληροφορία αυτή έχει προκαλέσει γενικό ξεσηκωµό γιατί ο κόσµος θέλει και απαιτεί να εκλεγεί ο, χρόνια τώρα, Ιεροκήρυκας Θεόκτιστος, …….». ΕΘΝΟΣ (31/8/06) «Μεγάλη αναστάτωση επικρατεί στους εκκλησιαστικούς κύκλους της Αρκαδίας. Και τούτο διότι, όπως ακούγεται, µετά την παραίτηση του Μητροπολίτη Θεοφίλου (ο οποίος είχε διαπρέψει ως τακτικός αρθρογράφος της φιλοχουντικής εφηµερίδας ‘‘Ελεύθερος Κόσµος’’…), µεθοδεύεται η παράκαµψη του ιεροκήρυκα της Μητρόπολης, αρχιµανδρίτη Θεόκτιστου και προωθείται για νέος Μητροπολίτης – µε την υποστήριξη του πρώην Πειραιώς Καλλίνικου – ένας ηλικιωµένος αρχιµανδρίτης, πρώην Ιερωνυµικός. Προφανώς, για να συνεχιστεί η παράδοση της «Δεξιάς του Κυρίου»…» Θεωρούµε ότι ο Αρχιεπίσκοπος θα λάβει σοβαρά υπόψη του τις αντιδράσεις του χριστεπώνυµου πλήθους της Αρκαδίας και δεν θα κάνει το λάθος να χρίσει Μητροπολίτη κάποιον που δεν είναι αποδεκτός από το λαό …..».
Εκλέχτηκε όπως-όπως λοιπόν ο κ.Φούντας σε μια επισκοπή που είναι γεμάτη από απάτες:
Πρώτη και καλύτερη το δήθεν «Κρυφό σχολειό», μια τουριστική ατραξιόν στη Δημητσάνα, τόσο κρυφό που ο Δημητσανίτης καθηγητής Ευθ. Καστόρχης, στο έργο του για την σχολή της Δημητσάνας (1847), δεν λέει κουβέντα για δαύτο. Μάλιστα ο καθηγητής Άλκης Αγγέλου “Το κρυφό σχολειό-Χρονικό ενός μύθου”. (Εκδ.Εστία, 1997), καταγράφει και την μαρτυρία του Δημητσανίτη γραμματέα του Κολοκοτρώνη Μιχ. Οικονόμου, ο οποίος στα απομνημονεύματά του ομολογεί πως η λατρεία των Χριστιανών ήταν ελεύθερη και “επροστατεύετο δε και ελευθέρως ενηργείτο και η εκπαίδευσις». Ο γραμματικός του Κολοκοτρώνη δεν μνημονεύει το παραμικρό για το πολυδιαφημιζόμενο “Κρυφό Σχολειό” της ιδιαίτερης πατρίδας του, στην οποία και σπούδασε. Ο ίδιος ο χουντικός δεσπότης Δημητσάνας Καναβός ομολογούσε την απάτη: “Νομίζω ότι αυτά…… είναι ένας μύθος που καλλιεργήθηκε μετεπαναστατικά. Κρυφά Σχολειά που να πήγαιναν όπως στις κατακόμβες οι πρώτοι Χριστιανοί δεν υπήρξαν…” (Εφημερ. “Εξουσία”, Ν.Μπάτσης, 24-3-1998.).
Δεύτερη απάτη, το ψέμα πως ο Ανώτατος Οθωμανός αξιωματούχος Γιώργος Αγγελόπουλος, (ο Γρηγοράκης όπως τον έλεγε υποτιμητικά ο Λασκαράτος) που αγόρασε τρεις φορές τον πατριαρχικό θρόνο με το επαγγελματικό ψευδώνυμο Γρηγόριος Ε΄, είναι τάχα Εθνομάρτυρας. Στην ουσία εκτελέστηκε στην κρεμάλα απλά σαν κακός βεζύρης, που αν και μπουκωμένος με χρυσάφι, εξουσίες και τιμές από το αφεντικό του, δεν μπόρεσε να κάνει σωστά τη δουλειά του, δηλαδή να κρατήσει το κοπάδι του υποταγμένο. Μάλιστα δεν υποβλήθηκε προηγουμένως σε φρικτά βασανιστήρια, όπως γινόταν στο ορθόδοξο Βυζάντιο, γιατί oι μουσουλμάνοι Σουλτάνοι δεν ήταν τόσο βάρβαροι όσο οι ορθόδοξοι μονάρχες, που μαζί με την Εκκλησία φτάσανε να καίνε ζωντανούς τους αιρετικούς. Ο φουκαράς ο πατριάρχης Κωνσταντίνος ο Β΄, π.χ. διαπομπεύτηκε κτηνωδώς στον Ιππόδρομο από τον αυτοκράτορα πριν να αποκεφαλιστεί για να μην αναφερθώ στα μαρτύρια που υφίσταντο οι ευσεβείς αυτοκράτορες (τυφλώσεις, ακρωτηριασμούς, ευνουχισμούς) όταν ο ευλαβής τους διάδοχος τους εξόντωνε.
Τρίτη απάτη ο Γιώργος Γκόζιας, γνωστός σαν δεσπότης Γερμανός, που γεννήθηκε εδώ, φέρεται πως τάχα σήκωσε τη Σημαία της Επανάστασης στς 25 Μάρτη σε κάποιο μοναστήρι, γεγονός που ούτε ο ίδιος δεν το ήξερε, αφού δεν το αναφέρει στα Απομνημονεύματά του.
Εδώ, στη Ζάτουνα, εξορίστηκε ο Μίκης Θεοδωρακης από την ελληνορθόδοξη Χούντα, που με τις ευλογίες της Εκκλησίας σκλάβωσε την Ελλάδα, εδώ ο δεσπότης Καναβός κάθε 21 Απριλίου “δόξαζε” το θεό του συκοφαντώντας τον πως τάχα βόηθησε τους συνταγματάρχες να επιβάλλουν την τυραννία.
Αυτής της Μητρόπολη λοιπόν ο Δεσπότης, γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τον Χριστό που ρητά και χωρίς κανένα περιθώριο παπαδίστικης πλαστογραφίας απαγορεύει («ΕΓΩ δε λέγω υμίν ΜΗ ΟΜΟΣΑΙ ΌΛΩΣ»!) το θρησκευτικό όρκο και τον Ιάκωβο τον Αδελφόθεο, που αισθάνθηκε την ανάγκη να το επιβεβαιώσει, παρασύρει σε αυτό που ο Χριστός ονομάζει «εκ το πονηρού», τους πρόθυμους πιστούς ή και άθεους, που ορκίζονται με ύφος σοβαρό, πλην ΕΝΟΣ. Είναι δε αυτός ο Ένας που σώζει την υπόληψη της πόλης ο Κομμουνιστής κ. Γιάννης Φράγκος που πήρε λιγότερο από 6%, κι όμως στάθηκε όρθιος μπροστά σε ένα πλήθος που δεν ντράπηκε να σωπάσει στο δεσποτικό υβρεολόγιο ή να το επιδοκιμάσει κιόλας χειροκροτώντας. Ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης», θέλει όπως κι ο Χριστός, να είναι «Ο λόγος του ΝΑΙ ΝΑΙ ή ΟΥ ΟΥ». Για αυτούς που ακολούθησαν πρόθυμα τον «τυφλό οδηγό τυφλών» δεσπότη, περιφρονώντας το Σύνταγμα (13.5: Kανένας όρκος δεν επιβάλλεται χωρίς νόμο, που ορίζει και τον τύπο του), την ανεξιθρησκεία, το λαϊκό κράτος, το νόμο, τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, τα ατομικά δικαιώματα, αλλά και τον υποτιθέμενο θεό τους ας μιλήσει ο αδελφόθεος Ιούδας: «ούτοι εισίν..νεφέλαι άνυδροι υπό ανέμων παραφερόμεναι….». Δηλώνουν πως ο λόγος της τιμής τους δεν έχει αξία-τουλάχιστον δεν τον εμπιστεύονται οι συμπολίτες τους-και πως μόνο κάτω από το φόβο του όρκου θα τον τηρήσουν!
Εκτός από τον Μέγα Άρχοντα Οφφικιάλιο των πατριαρχείων αρχηγό της «Εθνικής Συμμαχίας κ.Γρ.Μιχαλόπουλο (9 χρόνια φυλακή-18 πρωτόδικα- για απόπειρα εκβιασμού επιχειρηματιών), πρωκτοδιαμετρομετρητή και υβριστή («τερψίπρωκτος» κλπ) μητροπολιτών, που επιδοκίμασε τον κ.Φούντα, μια νέα δεξιά έπαλξη, αυτοαποκαλούμενη «δημοκρατία», κάτω από τα «Βαθιά λαρύγγια» με τα οποία ασχημονεί πρωτοσέλιδα, αποκαλεί τον κ.Φούντα Παπαφλέσσα. Αυτήν τη γελοιότητα την επανέλαβαν δεκάδες ακροδεξιά φόρα στο Διαδίκτυο. Ο Παπαφλέσσας ήταν γυναικάς, αχαλίνωτος «εξωλέστατος» γλεντζές, απατεώνας, παλληκάρι και ήρωας στον πόλεμο. Ο δεσπότης άνανδρα και υστερικά, διατάραξε την τελετή, με νευρωτικό τρόπο επιτέθηκε από θέση ισχύος υβριστικά, χειρονομώντας χωρίς να προκληθεί από κανέναν, κραδαίνοντας τη ράβδο και κινούμενος απειλητικά, εμπίπτων σαφώς στην αρμοδιότητα του Εισαγγελέα όπως ο ίδιος μάλιστα κραύγασε. Όσο κι αν ευσεβείς ιστοσελίδες όπως η Ρομφαία, λογόκριναν τις βρισιές του, το βίντεο υπάρχει και μιλάει από μόνο του. Ο κ.Φράγκος όπως είχε κάθε δικαίωμα έκανε μια δήλωση μέσα στα πλαίσια του καλλικρατικού Ν.3852/2010 (αρθρ.52, 54), που δεν αναφέρει πουθενά ότι η ορκωμοσία προϋποθέτει την ύπαρξη ιερέα, οποιασδήποτε θρησκείας ή κάποιας θρησκευτικής τελετής, αγιασμού κλπ ασκώντας Συνταγματικό δικαίωμά του. Ο εκλεγμένος από το σκανδαλοποιό κλαμπ της Ιεραρχίας κ.Φούντας, τόλμησε να αμφισβητήσει στοιχειώδες δικαίωμα εκλεγμένου εκπρόσωπου του λαού, νομίζοντας πως ζει στην οθωμανική αυτοκρατορία που ο πατριάρχης Καλλίνικος (1805) ζητούσε να παραδοθούν στους Τούρκους οι Κλέφτες: «Θεοφιλέστατε αρχιεπίσκοπε Δημητζάνης, εν αγίω πνεύματι αγαπητέ αδελφέ και συλλειτουργέ της ημών μετριότητος, κυρ Φιλόθεε, και εντιμότατοι κληρικοί…..χωρίς αργοπορίαν να πιάνωσι τους τοιούτους κλέπτας και να τους δίδωσι εις τον βοϊδόνδαν και ζαπίτην και εις τους αγιάννηδες, από τους οποίους να αποστέλλωνται εις τον μόρα βαλή πασιά εφέντη μας, δια να λάβωσι κατά νόμους τα επίχειρα της κακίας των …».
Νομίζει ο κ. Φούντας πως ζει την εποχή που ο καλόγερος της Μονής Αιμυαλών Δημητσάνας, πιστός στη εγκύκλιο του Καλλίνικου πρόδωσε τον αδερφό του Κολοκοτρώνη τον Γιάννη με τον ξάδερφο του Κουντάνη και έξι άνδρες τους που σκοτώθηκαν όλοι από τουρκικό απόσπασμα που έφτασε ειδοποιημένο από τη Στεμνίτσα. Κάνει λάθος. Υπάρχουν έντιμοι πολιτευόμενοι σήμερα που δεν τρέμουν το πολιτικό κόστος, οι οποίοι δεν κάνουν παζαρέματα και δημόσιες σχέσεις με την Εκκλησία. Τακτικές όπως αυτές του κ.Μπουτάρη που ισορρόπησε τον πολιτικό του όρκο με φόρο υποτελείας των δημοτών στο Δεσπότη του, είναι ηθικά καταδικασμένες
….
ΥΓ
Ανάλογα περιστατικά συνέβησαν σε όλη την Ελλάδα αλλά οι κατά τόπους δεσποτάδες υπήρξαν ευφυέστεροι από τον κ.Φούντα που είτε έκανε συνειδητά σώου ή δεν μπορεί να κρατήσει τα νεύρα του. Τιμητικά να αναφερθώ στο Δήμο «Αρχαίας Ολυμπίας» (εφημερίδες 28.12-«Πρώτη» και «Πατρίδα»), όπου ο δημοτικός σύμβουλος και τ.δήμαρχος Φολόης δικηγόρος κ.Θόδωρος Παπαηλιού έδωσε πολιτικό όρκο επικαλούμενος με εμπεριστατωμένη γραπτή αναφορά του και με επιστημονική τεκμηρίωση, τη νομιμότητα, την ενίσχυση των δημοκρατικών θεσμών, αλλά και την εντολή του Χριστού, ζητώντας μάλιστα προφορικά από τον παριστάμενο χωρεπίσκοπο Ωλένης να κάνουν διάλογο, πράγμα το οποίο ο τελευταίος δεν αποτόλμησε.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

O παπάς έχει μούτρα και μιλάει;